soprus

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Alice - Djur mys c':

Av Alice & Linnéa - 30 december 2011 17:01

Ja idag har jag typ spelat sims suttit vid datorn då och sen var jag ute med Adollllff c'':


Jag hoppade kanske bara 50 cm med honom eftersom han var lite seg x)

Men efter det så satte jag mig bredvid buren med honom i mitt knä och kramade om honom.

Han tyckte det var jätte mysigt att få värme från min jacka :)

Så jag satt och myste lite gott med honom där :')


Och efter en halvtimme efter att jag satt mig där hade han eh.. somnat XD

Jag trodde först han var död eller något så jag ställde mig snabbt upp och då vaknade han med ett ryck x)

Han hade somnat i mitt knä :') Så himla gulligt..

Jag har alltid haft lite problem med Adolf, han var vild, bet folk, rev folk och massa sånt som han inte borde...

Jag känner faktiskt att han har börjat lite mer på mig nu och jag ska fortsätta sitta med honom och bara mysa :)


Mamma har även lovat mig ett medlemskap hos hallands kaninhoppare så jag kan tävla och träna :)

Hon har även sagt att hon kan betala Adolfs vaccination när vi fixar medlemskapet så jag faktikt kan börja tävla på riktigt med Adolf :)

Det ska bli riktigt roligt faktiskt :')

Alltså när Vera får valpar och vi kommer behålla en så har jag att tävla med Adolf i kaninhoppning och Veras valp i agility :')

Happy Girl here! :D


Jag hoppas att jag och Adolf kommer komma ganska långt i kaninhoppningen ifall vi kämpar :)

Vissa anser att det är en dum gren att hoppa med kaniner men jag tycker det är riktigt roligt :)

Och även vissa säger att alla tvingar över kaninerna men där är faktiskt kaninerna som tycker det är roligt och vill hoppa :P


Men jag bryr mig inte för Adolf gillar att hoppa och jag tänker tävla med honom :)


Det blev ett ganska långt men kort inlägg om lite blandat om man säger så x)

Jag tycker även att ni suger på att kommentera O.o

Vi har många läsare men ingen kommenterar, hur går det ihop?


Men jaja nytt inlägg imorgon kanske och jag tycker att Linnea ska vakna upp och lämna ett inlägg hon också x)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice & Linnéa - 24 januari 2012 21:48


Ja idag var andra ridlektionen ;) Den gick MYCKET bättre än den första kan jag säga! :D Jag fick en ny häst som heter Foxxy ist. för Sally. Eftersom vi gick upp en grupp var dom som red där liiiite bättre än oss men även dom gjorde några fel :)...

Av Alice & Linnéa - 18 januari 2012 20:02

Jag är så sjuuuukt överlycklig!    äntligen har jag fått svar från hon som äger Smulan och Loppan ! :D Nu ska jag få börja ta hand om dom igen , GASH som jag har längtat! :'D ♥   så dom har alltså flyttat till ett annat stall, bara några h...

Av Alice & Linnéa - 16 januari 2012 18:48

Ja, då har man ridit första ridlektionen på nya ridskolan :)   Det gick la bra och jag fick en häst som heter Sally :) Hon var gaaaanska snäll MEN hon hoppade till jätte mycket i galoppen så jag nästan ramlade av. Sally var även väldigt sådär...

Av Alice & Linnéa - 10 januari 2012 18:53

Yaah, rubriken säger de mesta, right?   heh, lr inte.. fick reda på att jag hade lugninflammation i torsdags, och sen dess har jag legat i min säng och sovit, typ..   Iaf, mitt bästa tips när jag e sjuk är nog att dricka nått vaarmt och krypa...

Av Alice & Linnéa - 9 januari 2012 20:54

Asså nu får faktiskt Linnéa också skriva något tycker jag x)   Men iaf, jag och Linnea har fått svar då från ridskolan och vi ska provrida på Måndag och se om vi passar i gruppen :) Det kommer bli så härligt att börja rida igen även ifall det b...

Presentation


" vänner är som stjärnor, även om man inte alltid ser dom, vet man att dom finns där "

Länkar

Omröstning

Vilket godis är godast?
 Choklad!
 Sura godisar!
 Lakrits!
 Klubba!
 vanligt lösgodis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards