soprus

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Alice - Frustrerande <.<

Av Alice & Linnéa - 7 januari 2012 19:13

Asså man blir så frustrerad när de inte svarar på ridskolan när man ringer O.o

Linneas mamma har ju försökt ringa flera gånger nu men ingen har svarat eller ringt tillbaka ...

Men aja, det är la bara att bita ihop och vänta tills den 9 då står det iaf att de öppnar ridskolan så :P


Vafan ska jag skriva om mer? ^^


Både jag och Linnea har ju dock ganska lite att skriva om även ifall vi försöker lixom :P

Jag gör typ inget nu längre på dagarna då kompisarna bor ganska långt bort ( jag kan inte gå till dom ) och mamma + pappa jobbar nästan varje dag men snart får jag faktiskt vara med någon :P

Jag brukar endast vara med Adolf och sitta vid datorn :P


Äsch jag kan inte skriva mer ändå XD


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice & Linnéa - 24 januari 2012 21:48


Ja idag var andra ridlektionen ;) Den gick MYCKET bättre än den första kan jag säga! :D Jag fick en ny häst som heter Foxxy ist. för Sally. Eftersom vi gick upp en grupp var dom som red där liiiite bättre än oss men även dom gjorde några fel :)...

Av Alice & Linnéa - 18 januari 2012 20:02

Jag är så sjuuuukt överlycklig!    äntligen har jag fått svar från hon som äger Smulan och Loppan ! :D Nu ska jag få börja ta hand om dom igen , GASH som jag har längtat! :'D ♥   så dom har alltså flyttat till ett annat stall, bara några h...

Av Alice & Linnéa - 16 januari 2012 18:48

Ja, då har man ridit första ridlektionen på nya ridskolan :)   Det gick la bra och jag fick en häst som heter Sally :) Hon var gaaaanska snäll MEN hon hoppade till jätte mycket i galoppen så jag nästan ramlade av. Sally var även väldigt sådär...

Av Alice & Linnéa - 10 januari 2012 18:53

Yaah, rubriken säger de mesta, right?   heh, lr inte.. fick reda på att jag hade lugninflammation i torsdags, och sen dess har jag legat i min säng och sovit, typ..   Iaf, mitt bästa tips när jag e sjuk är nog att dricka nått vaarmt och krypa...

Av Alice & Linnéa - 9 januari 2012 20:54

Asså nu får faktiskt Linnéa också skriva något tycker jag x)   Men iaf, jag och Linnea har fått svar då från ridskolan och vi ska provrida på Måndag och se om vi passar i gruppen :) Det kommer bli så härligt att börja rida igen även ifall det b...

Presentation


" vänner är som stjärnor, även om man inte alltid ser dom, vet man att dom finns där "

Länkar

Omröstning

Vilket godis är godast?
 Choklad!
 Sura godisar!
 Lakrits!
 Klubba!
 vanligt lösgodis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen


Skapa flashcards